اولین جشنواره توت شاندیز برگزار شد | یک روز شاد در دل طبیعت کدام علائم نشانه دیابت کنترل نشده است؟ با مصرف این میوه از ابتلا به پوکی استخوان پیشگیری کنید نمک‌های تصفیه‌نشده و فاقد ید عملکرد غده تیروئید را ضعیف می‌کند ارائه خدمات درمانی مردان نابارور تا ۹۰ درصد رایگان است  مرد که گریه نمی‌کند! یک باور غلط است | بسیاری از درد‌های جسمی در مردان، منشأ روان‌شناختی دارد اهدای عضو به ۶ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) بهره برداری از ۱۷ پروژه کشاورزی در طرقبه شاندیز   تشنج، یک بیماری جسمی و قابل کنترل از طریق دارودرمانی است ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند تمدید شد آتش‌سوزی در بیمارستان قائم(عج) رشت | آمار فوتی‌های آتش‌سوزی به ۹ نفر رسید + اسامی آیین‌نامه اجرایی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تدوین شد | اجرا پس از تصویب در هیئت دولت (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) سقوط میلگرد‌های ساختمان در‌حال‌ساخت یک مصدوم بر جای گذاشت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) نگهداری موقت از کودک تبعه بی‌سرپرست برای ایرانیان و دیگر اتباع میسر شد برخورد قطار با عابر پیاده جان شهروند ملایری را گرفت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) برخورد خودرو پراید با موتورسیکلت یک مصدوم برجای گذاشت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تصادف اتوبوس با پراید در جاده قم - کرج + فیلم

  • کد خبر: ۷۱۹۹۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تصادف اتوبوس با پراید در جاده قم - کرج + فیلم
امروز (شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰) در برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودرو سواری پراید در ساعت ۴ و ۳۵ دقیقه صبح، ۲۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم امروز با اشاره به وقوع این حادثه و اعزام آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان گفت: مصدومان حادثه با ۶ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس‌آمبولانس به بیمارستان‌های شهید بهشتی و فرقانی قم منتقل شدند. 

سخنگوی اورژانس قم درباره وضعیت مجروحان و مصدومان این حادثه بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی مجروحان حادثه خوب است.

این اتوبوس با ۳۵ مسافر از کوهدشت به سمت کرج در حرکت بود. بنا بر اعلام پلیس راه، علت وقوع حادثه، تغییر ناگهانی مسیر پراید اعلام شده است.

 

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->